גם ביום שישי הקרוב, כמו בימי שישי האחרונים, נקיים דוכני החתמה והפעם ב:

רמת השרון, פינת אוסישקין ביאליק, משעה 11 עד שעה 13.

הרצליה, בית ספר גורדון משעה 11 עד שעה 13.

הרצליה, מרכז קניות צמרות משעה 11 עד שעה 13.

 

דרושים מתנדבים: 1. עו"ד לכל אחד מדוכני ההחתמות לשם חתימה על התצהיר 2. מתנדב/ת בתפעול הדוכן, שלטים חלוקת טפסים ועוד. בפרטים ניתן לפנות אל פיני 0544495998

נותר עוד פחות מחודש להגשת ההתנגדויות שלנו לתוכנית עיר התע"ש. תוכנית שטומנת בחובה סכנות רבות אקולוגיות, בריאותיות ותחבורתיות ותגרום לפגיעה אנושה באיכות החיים של כל תושבי האזור.

עמותת אחל"ה פועלת בשיתוף מלא עם אדם טבע ודין, החברה להגנת הטבע, ראש עירית רמת השרון, ראש עירית הוד השרון והתארגנויות אזוריות של תושבים בסביבה; ועד פעולה נווה עמל, ועד שכונת הרצליה הצעירה,דירקטוריון צמרות, ועד פעולה רח' הנצח רמת השרון, ועד נווה מגן, וועד שכונת הדר רמת השרון, ועד פעולה רמות השבים ונציגי פעולה הוד השרון להגשת התנגדויות לתוכנית.

עמותת אחל"ה מברכת על פניית מנכ"ל החברה להגנת הטבע לשר להגנת הסביבה ולראשי הרשויות בדיקת החברה להגנת הטבע מצביעה על ערכי טבע ושטחים טבעיים בגודל משמעותי המוגדרים ע"י החברה להגנת הטבע "כפנינת טבע" אותם יש לשמר והתוכנית רומסת אותם ברגל גסה. http://www.teva.org.il/_Uploads/dbsAttachedFiles/taaas.png

הסעיפים העיקריים בהתנגדות של אחל"ה יהיו:

א. דרישה לביצוע סקר קרקע מלא וסקר ערכי טבע מלא לפני כל תיכנון.

ב. דרישה שתכנון השטח ישען על נתוני אמת, שאם לא כן יקרה כאן אסון אקולוגי תחבורתי ענק שיסכן את בריאות התושבים.

ג. דרישה להעתיק את צירי תנועה ראשיים אל תוך שטח התעש באופן שיישאר רצף של שטחים פתוחים לטובת רווחת ואיכות החיים של התושבים תוך כדי שמירה על ערכי הטבע שבשטח.

ד. דרישה לפתרונות תחבורתיים הולמים באופן שיבטל את פקק התנועה הענק הצפוי.

 

 

קטגוריות: חדשות

סגור לתגובות.