שלושת ראשי העיריות של הרצליה, רמת השרון והוד השרון, נפגשו בשבוע שעבר. לוקל הוד השרון- זאב שרגא 20.8.2014

ראשי העיריות של הוד השרון, הרצליה ורמת השרון נפגשו בשנית בכדי ליצור חזית התנגדות לתכנית הבנייה במתחם תע"ש.

שלושת ראשי העיריות של הרצליה, רמת השרון והוד השרון, נפגשו בשבוע שעבר במטרה ליצור חזית התנגדות מתואמת לתכנית הבניה הגדולה במתחם תע"ש, תכנית שאמורה להכיל כ-23 אלף יחידות דיור בשטחי תע"ש המפונים בין שלושת הערים.

זאת הפעם השנייה ששלושת ראשי הרשויות נפגשים. הפגישה הראשונה התקיימה בתחילת חודש אוגוסט שעבר, חודשיים וחצי לפני הבחירות לרשויות המקומיות. איציק רוכברגר, ראש עיריית רמת השרון הנבצר, יזם את מסיבת העיתונאים שהתקיימה בבניין עיריית רמת השרון, בה השתתפו חי אדיב, ראש עיריית הוד השרון ויהונתן יסעור, שכיהן בזמנו כראש עיריית הרצליה בפועל, בה הודיעו כי הרשויות מתנגדות לתכנית הבניה ומבקשות כי הקמתו של פארק מטרופולינים במקום.

השבוע כאמור, התקיימה פגישה נוספת של ראשי הרשויות, בהשתתפות שירה אבין, ראש עיריית רמת השרון בפועל, ראש עיריית הוד השרון, חי אדיב ומשה פדלון, ראש עיריית הרצליה, אליהם הצטרפו גם אנשי מקצוע מהרשויות.

ההתנגדות לתכנית התע"ש עולה מדרגה. בזמן האחרון החלה להתגבש חזית תיאום ושיתוף פעולה בין הרשויות, זאת לקראת הדיון בוועדת הערר של המועצה הארצית. שלוש הרשויות פועלות לקבלת דחייה בדיון, זאת על מנת להציג את דעתן, על פיהן הן רואות את עתיד המקום.

הנושאים המרכזיים העומדים על הפרק הם הקפדה על טיהור השטח, הקפדה על תכניות תחבורה ההולמות את מרקם היישובים הסמוכים, ודיון בחלופה של פארק מטרופוליני על כל שטח התכנית.

לטענת ראשי הרשויות, כל הנושאים האלו דורשים בדיקות קרקע מקצועיות ותסקיר השפעה על הסביבה בטרם תכנון.

נציין כי רוני רום, יו"ר עמותת אחל"ה – איכות חיים לתושבי השרון ועו"ד ישראל כספי, העומד בראש הועד הציבורי להפיכת שטח תע"ש השרון לריאה ירוקה, היו חלק מהליך שיתוף הפעולה בין ראשי הרשויות והם ישולבו במהלכים העתידיים בנושא.

ראש עיריית הוד השרון, חי אדיב: "אנו, ראשי הערים של אזור השרון ממשיכים לפעול במשותף על מנת להפוך את השטח כולו, המשתרע על פני כ-7000 דונמים ל'סנטרל פארק' הגדול של מדינת ישראל".

http://www.local.co.il/hod-hasharon/118241/article.htm

 

קטגוריות: חדשות

סגור לתגובות.